Special Coaching For SPMU Candidate

April 4, 2013

Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca dan followers Sembang Cyber. Beberapa hari yang lalu. M'Rie telah mendapat info untuk "Kelas Khas SPMU untuk Kertas Matematik dan Bahasa Melayu" daripada Pusat Tuisyen Kesuma. Dibawah ni adalah info yang telah ditinggalkan oleh pihak Kesuma diruangan komen blog Sembang Cyber.
Bagi Calon yang perlukan bimbingan/coaching untuk BM/Math seeloknya dapatkan pusat-pusat tuisyen yang menawarkan kumpulan khas. Maknanya kelas tersebut terdiri daripada pelajar-pelajar yang akan mengambil SPM-U sahaja agar tumpuan adalah ditahap maksimum.

Kepada calon-calon di Lembah Klang atau berdekatan dengan Taman Danau Kota, Off Jalan Genting Klang, Setapak KL anda boleh la mendaftar untuk kelas “coaching” atau bimbingan khas di Pusat Tuisyen Kesuma (terhad kepada purata 25 orang/kelas – kami buka 2 kelas sahaj), No. 23& 23A, Jln 6/23E, Taman Danau Kota, Off Jln Genting Klang, Setapak 53300 KL. Sila hubungi 03-40221232 atau sms 012-2385662 (Cikgu Naza) atau www.ptkesuma.blogspot.com.

Kami sedia membantu anda dengan pengalaman yang kami ada. Kami telah beroperasi selama 16 tahun di pasaran. Kami juga adalah Pusat Tuisyen Bertauliah (JPWP 388) daripada Jabatan Pelajaran Wilayah Persekutuan, KL (JPWP-KL)
Jadi kepada mana-mana individu yang sudah mendaftar untuk SPMU, M'Rie sarankan anda menyertai kelas khas tersebut. Sekurang-kurangnya ia dapat membantu anda untuk tampil lebih yakin bila tiba masanya untuk menjawab kertas peperiksaan SPMU kelak.

Post a Comment

 

Artikel Terkini