C+ Facial Cleanser

September 11, 2012

C+ Facial Cleanser adalah merupakan produk pencuci muka khas buat mereka yang mempunyai masalah kulit yang cenderung ditumbuhi jerawat.

C+ Facial Cleanser juga berkesan untuk menyingkirkan lemak berlebihan yang menutupi liang roma pada kulit muka.

C+ Facial Cleanser juga mengandungi bahan yang menyegarkan kulit selepas pencucian dan ianya juga tidak mengandungi bahan daripada haiwan.

C+ Facial Cleanser dihasilkan di Malaysia dan dijamin selamat digunakan oleh pengguna tidak mengira bangsa mahupun agama.

C+ Facial Cleanser Review:

C+ Facial Cleanser ni pada aku memang terbaiklah buat masa ni. Sebab dalam banyak-banyak jenama pencuci muka yang aku pernah guna. C+ Facial Cleanser memang tidak mengecewakan. Kerana hasilnya amat memuaskan hati.

Menurut pakar di farmasi yang aku beli pencuci muka ni. Mereka mengatakan bahawa pencuci muka ni mencuci dengan menanggalkan segala kotoran pada kulit muka kita secara mendalam. Dalam erti kata lain pencuci muka ni mencuci bersih kulit muka kitalah gitu.

Bahkan adik perempuan aku yang mengalami masalah yang kronik berkaitan jerawat di mukanya. Kini beransur pulih selepas hampir sebulan menggunakan pencuci muka C+ Facial Cleanser. Aku boleh nampak kerosakan pada kulit muka adik aku sudah berkurangan dan beransur pulih. Ini kerana pada tahun lepas adik aku pernah membuat rawatan muka ni New York Skin Care, tapi kulit muka dia tak der sebarang perubahan pun. Walaupun dah berhabis hampir RM1000 membuat rawatan di situ. 

Tapi berbeza pula selepas dia menggunakan pencuci muka C+ Facial Cleanser. Muka dia menunjukkan perubahan yang positif. Termasuklah muka aku sekali.

Dimana Nak Dapatkan C+ Facial Cleanser ?

Jawapan aku adalah di FARMASI lah. Tapi kalau tak silap aku. Bukan semua farmasi ada menjual pencuci muka ni. Sebab di tempat aku ni pun, hanya sebuah farmasi jer yang menjual pencuci muka ni.

U all cubalah cari dekat farmasi yang berhampiran dengan u all. Kalau tak jumpa, u all boleh cuba bertanya dengan pengedar pencuci muka ni di alamat:
Melofresh Sdn. Bhd, 168, Jalan Batu Unjur 1, Taman Bayu Perdana, 41200 Klang, Selangor Darul Ehsan. Tel: +603-3323 5930

Bahan-Bahan Di Dalam C+ Facial Cleanser.

Purified Water, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Polyglucoside, Cocamide DEA, Glycerine, Isopropyl Alcohol, Cetrimonium Bromide, Hydroxyethylcellulose, Panthenol, Imidazolidinyl Urea, Fragrance. 

Post a Comment

 

Artikel Terkini