Make Money Online

July 26, 2012

Perhatian buat semua "Money Online Hunter", hari ni saya nak berkongsi dengan anda semua bagaimana nak mendapatkan duit hanya dengan "Share Iklan --> Get Click --> And Get Earning" dan "Answer Survey --> And Get Earning".

EnSurvey

Website: EnSurvey
Earning Per Survey: RM0.50 - RM5.00/answered survey (depends on advertiser).
Cashout: When Your Earning is RM100.
Withdrawal Fees: RM2.00
Concept: Answer Simple Survey --> Get Earning Per Survey.
Payment Period: 45 days after cash out process.

EnSurvey adalah merupakan website berkaitan survey. Setiap survey yang kita jawab. Kita akan memperoleh ganjaran mengikut amaun yang telah diperuntukkan bagi setiap survey.

Biasanya 1 survey diperuntukkan untuk 100 orang terawal sahaja. Lambat memang melepaslah. Earning bagi setiap survey pun boleh tahan jugalah. Adalah dalam sekitar RM0.50 - RM5.00.

Tapi bukan tiap-tiap hari ya ada survey. Bergantung kepada profile yang anda isi. By the way, so far saya dah dapat RM15 dari sini.

Kita boleh cashout jika earning terkumpul dah mencecah RM100 (kalau tak silap). Kalau nak tau maklumat lanjut, boleh KLIK SINI

Info Tambahan: menurut pihak EnSurvey. Jumlah bilangan survey bergantung kepada advertiser (Klien EnSurvey. Termasuklah earning.

Says

Says pula merupakan website untuk menjana pendapatan dengan share iklan di laman sosial (facebook, twitter,Google+, dan lain-lain laman sosial), kemudian tunggu orang klik. Setiap Unique Click anda akan memperoleh earning sekitar RM0.20 - RM0.40/unique click.

Biasanya pihak SAYS akan memperuntukkan di antara RM6-RM20/iklan bagi setiap ahli. Jumlah iklan yang diperuntukkan kepada ahli juga bergantung kepada profile keahlian anda. Jika mahukan maklumat lanjut. Boleh KLIK SINI.

Website: SAYS
Earning Per Click: RM0.20 - RM0.40/unique click.
Cashout: When Your Earning is RM50.
Concept: Share --> Get Unique Click --> Get Earning Per Unique Click.
Country Support: Malaysia, India, Singapore, Australia, Philippines. 

zoShare

Website: zoShare.
Earning Per Click: RM0.20/unique click.
Cashout: When Your Earning is RM40.
Concept: Share --> Get Unique Click --> Get Earning Per Unique Click.

Menggunakan konsep yang sama seperti SAYS. Tapi bezanya anda akan mendapat BONUS RM5 selepas mendaftar menjadi ahli zoShare.

Jika diperhatikan betul-betul. Interface laman web zoShare menyerupai SAYS. Tak tau lah kan kalau ianya web clone SAYS. Apa-apapun di zoShare memang mudah dapat income. Kalau berminat boleh KLIK SINI.

ChurpChurp

ChurpChurp pun menggunakan konsep yang sama dengan SAYS dan zoShare. Tapi ChurpChurp kurang sikit iklan jika nak dibandingkan dengan SAYS dan zoShare. Tapi bolehlah, asalkan boleh buat duit.

Dari apa yang saya tahulah. ChurpChurp bagi iklan kepada ahli bergantung kepada profile yang diisi. Anda akan memperoleh RM0.20 - RM0.40/unique click bagi setiap iklan. Maklumat lanjut sila KLIK SINI.

Website: ChurpChurp.
Earning Per Click: RM0.20 - RM0.40/unique click.
Cashout: When Your Earning is RM100.
Concept: Share --> Get Unique Click --> Get Earning Per Unique Click.
Country Support: Malaysia, Singapore, Philippines, Australia, and China.

Post a Comment

 

Artikel Terkini