Flower Boy Ramyun Shop

August 1, 2012

Wahai kaki drama Korea. Jom kasi gegar dunia dengan drama "Flower Boy Ramyun Shop". Hahaha.. mesti ramai peminat fanatik drama Korea yang takkan melepaskan peluang menonton drama ni. Cerita ni disiarkan di NTV7 setiap hari pada jam 12.00 pm. Best  giler cerita ni..hahaha..

Pada aku drama ni memang best lah. Tapi jangan pula u all ingat aku ni obses tahap gaban dengan cerita-cerita Korea. 

Sebenarnya aku memang minatlah juga menonton drama Korea. Tapi bukan semualah, aku cuma tengok drama Korea yang jalan ceritanya mampu menarik minat aku jer. Kalau jalan ceritanya tak best. Memang tak der nya aku nak tengok.

Flower Boy Ramyun ShopAntara ramai-ramai pelakon yang berlakon dalam drama tu. Aku suka tengok mamat Korea sorang ni. Cer u all tengok mamat sebelah kanan ni.

Confirm ramai gugurlz yang tergila-gilakan mamat ni bila tonton drama Flower Boy Ramyun Shop. Al maklumlah, mamat ni kacak. Orang gila jer tak gilakan dia ni (psst..ayat macam gayboy ar pula. but I'm not crazy yet to be a gayboy).

Aku suka tengok cara dia bawa watak Kang Hyuk (Lee Ki Woo). Cara dia bawa watak seorang lelaki matang memang menakjubkan. Sifat yang dibawa dalam drama tu, for sure ianya adalah sifat yang diidaman-idamkan oleh wanita seluruh dunia beb.

The most hated character adalah Cha Chi Soo <--watak mengalahkan perempuan gedik, macam bapok pun ada lakonan mamat ni. Tapi tu dalam lakonan jer kot. Tapi apa-apa pun aku memang tak berkenan dengan lakonan dia hehehe...

Overall aku bagi 10 star untuk drama ni. Kenapa 10 star ?

Sebab drama ni mampu menarik minat aku untuk menonton. Bahkan aku siap set alarm handphone untuk tonton drama ni (hahaha..drama best, sapelah nak missed watch kan).

Post a Comment

 

Artikel Terkini