Segmen Promote Blog By Jal

July 17, 2012

Ini adalah merupakan penyertaan pertama aku dalam tahun 2012. Kira 1st time join segmen anjuran penulis blog lain.

Dulu aku rajin juga join segmen, contest, and giveaway. Tapi lepas 1 tahun lebih berblogging, aku dah stop join benda-benda macam ni. Kalau tak silap aku. Lepas aku jahanamkan blog pertama aku pada bulan November 2011.

Lepas tu barulah aku lahirkan blog baru aku yang diberi nama "Sembang Cyber". Blog tu blog ni ar. Blog ni baru jer berusia 7 bulan & 2 hari pada hari ni (Blog ni start 15/19 Dec 2011, kalau tak silap ar. Aku pon ingat-ingat lupa). Tapi aku dah berblogging around 1 Year & 10 Month + 17 Days (Start blogging Ogos 2010).

Okay dah stop talking nonsense. Kalau diikutkan kena buat artikel simple-simple jer. Tapi aku ni jenis suka taip panjang-panjang. He3....dah jom kita teruskan dengan segmen anjuran Blog Jal.

Segmen Promote BlogSegmen Promote Blog By Jal

Aku join ni pun sebab saja jer suka-suka + Jal ni pun pengguna template yang sama macam aku juga. Iaitu TFB by forblogger.

Kalau ada yang sudi join or nak join sekaki tu. Boleh ar klik gambar "BOSAN" tu ya...Segmen ni tarikh luput dia 24 Julai 2012 (katanya sempena 6 bulan dia berblogging).

Setiap blog yang join akan di promote 6 jam sekali (PROMOTE + REVIEW). Bukan senang beb blog kita nak di promote + review by d'other blog writer secara percuma, tak perlu keluar modal pun. Just tepek gambar yang disuruh. Buat ayat sikit-sikit, lepas tu tinggalkan link artikel yang dibuat di blog penganjur segmen. End of Story.

Post a Comment

 

Artikel Terkini